АРМ – Електронна черга та автоматизоване робоче місце охоронця сервісного металоцентру

Логістика Промисловість
.NET CORE API MS Azure MS SQL Power BI ReactJS SAP С#

Клієнт

Завдання

На завантаження в СМЦ приїжджають транспортні засоби (ТЗ), які можуть належати до однієї з наступних категорій: особисті ТЗ СМЦ, наймані ТЗ, наймані ТЗ клієнта, особисті ТЗ клієнта. Наймані ТЗ займають більшу частину відвантажень і є найбільш некерованими, з наступних причин: проведення тендерів і найм різних постачальників послуг; великий коридор часу приїзду на СМЦ; ризики затримок через вивантаження в іншому місці перед завантаженням в СМЦ.

Через дуже великий потік ТЗ контролювати процеси було важко, водії чекали в черзі дуже довго, що негативно впливало на рівень задоволеності клієнтів послугами МЕТІНВЕСТ-СМЦ. До впровадження комплексного рішення черговість завантаження машин визначалась головним майстром, який не міг врахувати велику кількість факторів, що впливають на формування черги на завантаження.

Рішення

Програмне забезпечення АРМ – це комплексне програмне рішення, в основі якого Веб-додаток, який інтегрується з великою кількістю додаткових сервісів. Фактично рішення складається з клієнтських та сервісних компонентів.

Клієнтські компоненти виконуються Веб-браузером та забезпечують різний інтерфейс та доступні функції для різного типу співробітників. Реалізовано наступні модулі (відповідно до ролей на Веб-порталі):

  • Модуль охорони
  • Модуль кіоску самообслуговування
  • Модуль виписки
  • Модуль завскладу
  • Модуль адміністратора
  • Модуль менеджера та портал бронювання

Користувачі ПЗ:

  • клієнти – бронювання, відстеження статусу погрузок;
  • менеджери з продажу – планування погрузок, відстеження статусу погрузки за замовленням;
  • виписка – ведення черги в електронному форматі, віддалена верифікація водіїв;
  • майстри – постановка під погрузку машин з урахуванням розташування металу на ділянці, можливість попередньо комплектувати поставки;
  • охорона – реєстрація водіїв та автотранспорту, фіксація перевірки в системі.

Сервісні компоненти – програми, що виконуються на серверній стороні.

Внутрішні сервіси АРМ:
  • Сервіс обслуговування ARM – служить для забезпечення роботи веб-клієнтів із ролями: Охорона, Виписка, Завскладу, Адміністратор.
  • Сервіс обслуговування порталу бронювання – служить для забезпечення роботи веб-клієнтів за участю Менеджер.
  • Сервіс реплікації даних з SMC MID CLOUD – забезпечує комунікацію з сервісами із додатком SMC MID CLOUD, який використовують майстри при погрузці металу до ТЗ.
  • Сервіс обслуговування ТВ-панелі – обслуговує роботу табло на зоні паркування, через табло водії бачать інформацію про те, якому авто на який склад їхати.
  • Сервіс зовнішніх користувачів інтернет-магазину – сервісом надається REST API для розробників ІМ.
  • Сервіс СМС – служить для відправки СМС-повідомлень через зовнішнього провайдера компанії Київстар, водії отримують повідомлення про завантаження.
  • Сервіс SAP RFC – служить для отримання даних від SAP ERP.
Зовнішні сервіси АРМ, які розміщені на виділених серверах:
  • Сервіси програми SMC MID CLOUD – програма від Сайтекс, яку ми розробили для проведення інвентаризації на складах. Цей сервіс дозволяє отримувати з SMC MID CLOUD дані.
  • Сервіси SAP ERP
Інфраструктурні компоненти:
  • MS SQL Azure – зберігання даних проекту.
  • MS Azure Storage – зберігання даних проекту (фото) на субБД.
Додаткові сервіси:
  • Модуль звітів у MS Power BI – для формування аналітичних звітів.
  • Сервіс вагів – зовнішній сервіс, який відповідає за отримання даних з вагової автомобільної платформи.
  • Сервіс розпізнавання автомобільних номерів – зовнішній сервіс, який відповідає за отримання даних від системи розпізнавання номерів з автомобільної платформи.
  • Сервіс камери – використовується для отримання зображень документів з камери Honeywell DR.
  • Сервіс FaceID – сервіс, який відповідає за отримання даних від системи Face ID, яка встановлена на кіосках самообслуговування водіїв. Завдяки Face ID система розпізнає водія (якщо він вже є в базі) і автоматично підтягує всі його дані, що набагато спрощує процес реєстрації авто на в’їзді.

Опис бізнес-процесів:

Функціональність системи побудована навколо рейсу, де рейс – це прохід автомобіля через територію філії. Рейс вперше формується на посту охорони, де вносяться дані:

  • дані про автомобіль
  • дані про водія
  • дані про експедитора

Для автоматизації збору даних застосовуються такі технічні засоби: кіоск з Face ID, автомобільні ваги, камера розпізнавання номерів автотранспорту, сканер документів. Після проходу поста охорони водій рейсу слідує на виписку, де про рейс вводяться наступні дані:

  • номери замовлень SAP (документи на завантаження)
  • локації завантаження

Далі рейс стає у чергу для кожної з локацій. Діє принцип FIFO, підвищеного пріоритету та пріоритету за часом попереднього бронювання. Механізмом зворотного зв’язку з водієм, що очікує на чергу, є: СМС-оповіщення, TV-панель з відображенням автомобільних номерів.
Майстри завантажувальної техніки викликають водіїв рейсів голосовим зв’язком згідно з чергою по локаціях. Реалізація цього механізму можлива користуючись доробками у системі SMC Mobile (SMC – додаток від Сайтекс, який відповідає за управління завантаженням автотранспорту на складах).
Після завершення завантаження та отримання первинних документів на виписці рейс слідує на пост охорони для виїзду. Для забезпечення високої ефективності процесу використовується автоматичний розрахунок ваги автомобіля завдяки інтеграції з SAP ERP з отримання ваги корисного вантажу і передачею даних до Веб-додатку. Вага упаковки вводиться вручну.

Функціональність рішення:

  • Математична модель розраховує послідовність (чергу завантаження) та час завантаження транспорту.
  • Система зберігає інформацію та Face ID постійного клієнта в БД, що дозволяє швидко проходити реєстрацію на в’їзді (за допомогою кіоску) та оформлюватись на виписці.
  • Номер документа ТЗ також автоматично отримується з БД, при повторному відвідуванні СМЦ.
  • Завдяки TV-панелі, що встановлена на парковці, водій зручно відслідковує свою чергу на завантаження.
  • СМС-сервіс допомагає відвідувачу оперативно отримувати інформацію (наприклад, про необхідність розтентування) або про зміну статусу рейсу.
  • За допомогою оформлення бронювання та комплектації передзамовлень, клієнт має можливість не очікувати завантаження в живій черзі.
  • Завдяки інтеграції з SMC MID CLOUD точно аналізується асортимент локації та визначається послідовність відвідування локацій клієнтом.
  • Рішення пришвидшуєь роботу охорони та виписки, а також знижує вплив “людського фактору” на процеси, що допомагає уникати помилок у внесенні даних.
  • Адміністратор може сформувати звіти для аналізу швидкості роботи працівників СМЦ, виявлення порушень та дослідження інцидентів.

Ефект від впровадження

  1. Збільшення пропускної спроможності складу (СМЦ):
  • Автоматизована реєстрація ТЗ та відвідувачів металобази.
  • Автоматичне визначення та інформування водіїв про черговість завантаження.
  • Математична модель рекомендованої послідовності завантаження.
  1. Підвищення рівня сервісу та клієнторієнтованості:
  • Пришвидшена верифікація документів відвідувачів та ТЗ.
  • Планування часу завантаження ТЗ.
  • Створення бронювань та комплектацій передзамовлень.
  • Посилення контролю логістики з метою зниження репутаційних ризиків.
  1. Додатково:
  • Організація автоматизованого робочого місця для охорони та виписки.
  • Збереження історії проходу транспортних засобів.
  • Підвищення рівня безпеки на металобазі (фіксація порушників).
  • Зменшення впливу “людського фактору” при заповнені даних рейсу.
  • Формування аналітичних даних про бізнес-процеси на СМЦ.

Реалізовані проєкти

ПЗ Local HUB для функціонування прозорого ланцюга постачання, яке є порталом зі звітами по стану пакетів даних (повідомлень) зі статистикою по відвантаженню та поверненню від партнерів BAT Ukraine.

Спеціалізоване програмне забезпечення для підприємств з вирощування, зберігання та пакування продукції садівництва, ягідних полів, горіхів, грибів тощо, яке повністю охоплює весь комплекс задач з обліку сировини й готової продукції та управління сезонними робітниками.

Впровадження ПЗ, яке надасть інформацію про реальний об’єм виробничих залишків, що дозволить точно оцінити вартість виготовленої продукції та коректно скласти фінансову звітність про роботу підприємства в цілому.

Впровадження системи SAP EWM, реалізація єдиних стандартів з маркування палет з готовою продукцією, автоматизація процесу нанесення та синхронізація даних з SAP EWM.

Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактора» було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення, редагування та відстежування статусів експрес накладних.

Сайт використовує Cookies для покращення Вашого клієнтського досвіду. Продовжуючи використовувати Сайт Ви погоджуєтесь з їх використанням. Для отримання детальної інформації про Cookies ознайомтеся з Політикою конфіденційності.

Даю згоду