Kuenne+nagel-kompany-case

E-Commerce Connector (К&N)

Логістика
.NET CORE ASP.NET MS SQL Express С#

Клієнт

Завдання

КН – великий логістичний оператор, який виконує послуги з фулфілменту багатьом великим магазинам роздрібної та оптової торгівлі. Замовлення від клієнтів КН надходять до WMS компанії. Необхідно обробляти та відправляти зі складів велику кількість замовлень, які будуть доставлені до кінцевого споживача локальним транспортним перевізником. При цьому перенесення даних з WMS вручну до персонального кабінету Нової Пошти для оформлення ТТН займала у співробітників складів багато часу. Через те, що дані вносилися вручну – виникало багато помилок з коректністю внесення інформації.

Рішення

Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактору» і відсутності помилок при введенні даних було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення та відслідковування статусів експрес накладних. Програмне забезпечення інтегрується в WMS систему замовника завдяки FTP-серверу, а також підтримує API Нової Пошти та має можливість роботи з іншими операторами, які підтримують методи API.

Архітектура рішення в площині розгортання на цільовій платформі MS Windows Server

архітектура-рішення

ПЗ E-Commerce Connector – це сервіс для операційної системи MS Windows Server 2019 x64, яке призначене для створення і відслідковування статусів експрес накладних. Програмне забезпечення складається з FTP сервера та Веб-порталу.

Головна задача FTP сервера – отримувати інформацію про замовлення в WMS-системи, парсити дані щоб потім створити коректні запити до АРІ Нової Пошти з даними необхідними для створення ТТН. Процес відбувається автоматично як тільки поступає відповідна інформація про замовлення до FTP-серверу. Окрім передачі запитів до персонального кабінету Нової Пошти FTP сервер виконує функцію збереження відповідей по запитам до API НП, після чого, WMS Kuehne + Nagel може забрати отримані відповіді в свою систему. Завдяки інтеграції поточні статуси замовлень відображаються на Веб-порталі E-Commerce Connector.

Веб-портал

необхідний для того, щоб співробітники складу могли оперативно отримувати дані про статуси замовлень в роботі. Окрім цього можна переглядати архів замовлень або налаштовувати принтери для друку етикеток (відповідно стандартів Нової Пошти) чи реєстру відправлень. На порталі передбачені різні рівні прав користувачів.

Основний функціонал E-Commerce Connector:

  1. FTP-сервер для прийому файлів замовлення з боку WMS. Обмін файлами відбувається по протоколу FTP. Файли замовлень повинні відповідати певній структурі та розміщуватись у файловій системі ftp-сервера.
  2. Веб-сервер для користувацьких веб-сторінок:

2.1    Перегляд замовлень

2.2    Перегляд історії по ТТН

2.3    Налаштування роботи веб-порталу

2.4    Налаштування прив’язки принтерів повторного друку, до операторів

  1. Обслуговування сервісу файлового обміну в бік WMS.
  2. Поштовий клієнт для e-mail сповіщень (повідомляє про збої при передачі).
  3. Веб-клієнт для роботи з API перевізника.
  4. Сокет-сервер друку маркувань на мережеві принтери Zebra (100х100, шаблон Нова Пошта).
  5. Сокет-сервер друку специфікацій на мережеві принтери.
Для спрощення роботи з ПЗ було додатково впроваджено:
  • Створення та редагування паролів оператора здійснюється адміністратором в розділі Налаштувань Веб-порталу в текстовому боксі, що приймає формат json.
  • Зберігання всіх отриманих файлів по замовленню на сервері.

Однією з особливостей розробленого рішення є те, що на кожному складі замовника на серверах розвернуто своє ПЗ для того, щоб співробітники не сплутували замовлення. До кожного ПЗ підключено тільки ті принтери, які знаходяться на цьому складі.

Ефект від впровадження

  1. Завдяки даним отриманим з WMS-системи миттєво створюються відправлення/накладні (ТТН), завдяки інтеграції E-Commerce Connector з API “Нова пошта”.
  2. Зручно відслідковуються статуси замовлень по кожному клієнту (LM, SEB..).
  3. Швидко налаштовується друк етикеток та реєстру під кожного оператора.
  4. Значно зменшено час на відвантаження замовлень та нівельовано «людський фактор» при виконанні задач, що зменшило помилки до мінімуму.
  5. Прискорено швидкість виконання замовлень, що допомогло покращити рівень надання послуг та підвищити задоволеність клієнтів сервісом.

Реалізовані проєкти

ПЗ Local HUB для функціонування прозорого ланцюга постачання, яке є порталом зі звітами по стану пакетів даних (повідомлень) зі статистикою по відвантаженню та поверненню від партнерів BAT Ukraine.

Пришвидшує роботу охорони, знижує вплив “людського фактору” на процеси, допомагає уникати помилок у внесенні даних та автоматизує логістичні процеси.

Спеціалізоване програмне забезпечення для підприємств з вирощування, зберігання та пакування продукції садівництва, ягідних полів, горіхів, грибів тощо, яке повністю охоплює весь комплекс задач з обліку сировини й готової продукції та управління сезонними робітниками.

Впровадження ПЗ, яке надасть інформацію про реальний об’єм виробничих залишків, що дозволить точно оцінити вартість виготовленої продукції та коректно скласти фінансову звітність про роботу підприємства в цілому.

Впровадження системи SAP EWM, реалізація єдиних стандартів з маркування палет з готовою продукцією, автоматизація процесу нанесення та синхронізація даних з SAP EWM.

Сайт використовує Cookies для покращення Вашого клієнтського досвіду. Продовжуючи використовувати Сайт Ви погоджуєтесь з їх використанням. Для отримання детальної інформації про Cookies ознайомтеся з Політикою конфіденційності.

Даю згоду