Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактору» і відсутності помилок при введенні даних було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення та відслідковування статусів експрес накладних. Програмне забезпечення інтегрується в WMS систему замовника завдяки FTP-серверу, а також підтримує API Нової Пошти та має можливість роботи з іншими операторами, які підтримують методи API.
Архітектура рішення в площині розгортання на цільовій платформі MS Windows Server
ПЗ E-Commerce Connector – це сервіс для операційної системи MS Windows Server 2019 x64, яке призначене для створення і відслідковування статусів експрес накладних. Програмне забезпечення складається з FTP сервера та Веб-порталу.
Головна задача FTP сервера – отримувати інформацію про замовлення в WMS-системи, парсити дані щоб потім створити коректні запити до АРІ Нової Пошти з даними необхідними для створення ТТН. Процес відбувається автоматично як тільки поступає відповідна інформація про замовлення до FTP-серверу. Окрім передачі запитів до персонального кабінету Нової Пошти FTP сервер виконує функцію збереження відповідей по запитам до API НП, після чого, WMS Kuehne + Nagel може забрати отримані відповіді в свою систему. Завдяки інтеграції поточні статуси замовлень відображаються на Веб-порталі E-Commerce Connector.
Веб-портал
необхідний для того, щоб співробітники складу могли оперативно отримувати дані про статуси замовлень в роботі. Окрім цього можна переглядати архів замовлень або налаштовувати принтери для друку етикеток (відповідно стандартів Нової Пошти) чи реєстру відправлень. На порталі передбачені різні рівні прав користувачів.
Основний функціонал E-Commerce Connector:
- FTP-сервер для прийому файлів замовлення з боку WMS. Обмін файлами відбувається по протоколу FTP. Файли замовлень повинні відповідати певній структурі та розміщуватись у файловій системі ftp-сервера.
- Веб-сервер для користувацьких веб-сторінок:
2.1 Перегляд замовлень
2.2 Перегляд історії по ТТН
2.3 Налаштування роботи веб-порталу
2.4 Налаштування прив’язки принтерів повторного друку, до операторів
- Обслуговування сервісу файлового обміну в бік WMS.
- Поштовий клієнт для e-mail сповіщень (повідомляє про збої при передачі).
- Веб-клієнт для роботи з API перевізника.
- Сокет-сервер друку маркувань на мережеві принтери Zebra (100х100, шаблон Нова Пошта).
- Сокет-сервер друку специфікацій на мережеві принтери.
Для спрощення роботи з ПЗ було додатково впроваджено:
- Створення та редагування паролів оператора здійснюється адміністратором в розділі Налаштувань Веб-порталу в текстовому боксі, що приймає формат json.
- Зберігання всіх отриманих файлів по замовленню на сервері.
Однією з особливостей розробленого рішення є те, що на кожному складі замовника на серверах розвернуто своє ПЗ для того, щоб співробітники не сплутували замовлення. До кожного ПЗ підключено тільки ті принтери, які знаходяться на цьому складі.