betec-case

АПЕКС-Агро

Агропромисловий комплекс
MS SQL

Клієнт

Завдання

Інформація про результати збору врожаю на кожній ділянці вносилась вручну бригадирами на паперові носії інформації, а потім довго переносилась в електронну базу даних. Через це аналіз врожаю був неточним та поверхневим. Були відсутні можливості відстеження продуктивності кожного співробітника та відслідковування точного шляху кожного продукту від поля до продажу.

Рішення

Для автоматизації процесів збору, сортування, зберігання, транспортування врожаю та забезпечення відстежуваності кожної одиниці продукції від поля і до полиці магазину (як в Україні, так і в Європі) було впроваджено комплексне програмно – апаратне рішення, яке складалося з:
– Програмного забезпечення «АПЕКС – Агро»;
– Мобільних та промислових принтерів;
– Сканерів штрихкодів;
– Терміналів збору даних;
– Спеціалізованих витратних матеріалів.

АПЕКС-АгроАПЕКС-Агро – це спеціалізоване програмне забезпечення для підприємств з вирощування, зберігання та пакування продукції садівництва, ягідних полів, горіхів, грибів тощо, яке повністю охоплює весь комплекс задач з обліку сировини й готової продукції та управління сезонними співробітниками і їх ефективністю.

Функціональна схема роботи рішення:

1) Сезонні співробітники збирають врожай, а бригадир, використовуючи ТЗД, вносить дані до загальної бази.
2) Ягоди запаковуються в ящики та переміщуються в пакувальний цех.
3) В пакувальному цеху ягоди проходять ваговий контроль, сортуються, очищаються та підготовляються до зберігання.
4) Врожай в ящиках переміщується на зберігання у камерах схову або готується до відвантаження.
5) Продаж та відвантаження.

ІТ-рішення АПЕКС-Агро:

Модуль АПЕКС Поле:

  • врожайність ділянок;
  • сумарний збір по сортах за різні проміжки часу;
  • персональні показники збору кожного окремого працівника;
  • якісні показники та ТОП-працівники.

Модуль АПЕКС Пак-Хауз:

  • сортування;
  • зберігання;
  • походження;
  • ваговий контроль;
  • контроль якості продукції та контроль браку;
  • переміщення;
  • пакування.

Модуль АПЕКС Склад:

  • зберігання;
  • заморожування;
  • підготовка перед продажем;
  • відвантаження.

Модуль АПЕКС HR:

  • автоматизація ведення договірної роботи з сезонними співробітниками;
  • реєстрація, ведення персональних карток;
  • генерація даних для персональних ID-карт співробітників;
  • агрегація даних виконаних робіт по годинах / днях і т.д., включно зі штрафами та преміями;
  • аналіз даних за різні періоди;
  • аналіз якості та ефективності роботи;
  • смс-розсилки, масові комунікації з групами працівників.

Ефект від впровадження

Економічний ефект від впровадження рішення АПЕКС-Агро:

  • прискорено швидкість збору важливих даних про врожай;
  • зменшено трудовитрати на обробку звітів на 85%;
  • виключено можливість навмисних маніпуляцій з даними;
  • зменшено кількість помилок в даних на 30%.

Цінність програмно-апаратного рішення полягає у фіксації даних про врожай безпосередньо “в полі”. Його реалізація стала можливою завдяки сучасним ІТ-рішенням у сфері мобільної обробки даних. Мобільні термінали збору даних у поєднанні з технологіями штрихкодування надали надійний і швидкий метод реєстрації унікальних даних, дозволяючи їх записувати, зберігати й аналізувати через програмне забезпечення АПЕКС-Агро.

Після впровадження рішення результати збору врожаю фіксуються на мобільному терміналі збору даних бригадиром з прив’язкою до персонального ID-коду кожного працівника. Процедура автоматичної синхронізації зводить до однієї бази даних результати роботи та надає доступ до даних про персонал, збір з ділянок, бали якості й штрафи в розрізі різних часових інтервалів (день / місяць / рік).

Модуль для роботи з сезонними співробітниками надав можливість контролювати ефективність роботи, підвищити персональну відповідальність кожного працівника, вести базу даних, оперативно інформувати необхідних працівників, організовувати роботу 3000 сезонних співробітників та автоматизувати ведення договірної роботи.

Впроваджене рішення забезпечило точне відстеження кожної одиниці продукції (traceablity), починаючи з моменту вирощування ягід і до партій продукції, що відповідає вимогам високих стандартів якості та сертифікації центрів Global Gap.

Реалізовані проєкти

ПЗ Local HUB для функціонування прозорого ланцюга постачання, яке є порталом зі звітами по стану пакетів даних (повідомлень) зі статистикою по відвантаженню та поверненню від партнерів BAT Ukraine.

Пришвидшує роботу охорони, знижує вплив “людського фактору” на процеси, допомагає уникати помилок у внесенні даних та автоматизує логістичні процеси.

Впровадження ПЗ, яке надасть інформацію про реальний об’єм виробничих залишків, що дозволить точно оцінити вартість виготовленої продукції та коректно скласти фінансову звітність про роботу підприємства в цілому.

Впровадження системи SAP EWM, реалізація єдиних стандартів з маркування палет з готовою продукцією, автоматизація процесу нанесення та синхронізація даних з SAP EWM.

Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактора» було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення, редагування та відстежування статусів експрес накладних.

Сайт використовує Cookies для покращення Вашого клієнтського досвіду. Продовжуючи використовувати Сайт Ви погоджуєтесь з їх використанням. Для отримання детальної інформації про Cookies ознайомтеся з Політикою конфіденційності.

Даю згоду