british-american-tobaco-office-Ukraine

Простежуваність ланцюга постачання тютюнових виробів

Логістика Промисловість
.NET CORE API ASP.NET MS Azure MS SQL ReactJS SAP С#

Клієнт

Завдання

Відповідно до директиви 2014/40/ЕС (Tobacco Products Directive) необхідно забезпечити простежуваність та прозорість ланцюга постачання тютюнових виробів компанії British Americam Tobaco Ukraine. Для цього необхідно серіалізувати (призначити серійний номер (SN) продукту) продукцію та за допомогою спеціалізованого ПЗ простежувати переміщення по ланцюгу постачання аж до кінцевого споживача для підтвердження того, що продукт, куплений споживачем, є справжнім, а не підробкою чи контрафактом.

Рішення

Тютюнові вироби є предметом відстеження в рамках ланцюгів постачання завдяки унікальним ідентифікаторам на картонних упаковках. Ідентифікатором є спеціалізований штрихкод Datamatrix. Для коректного функціонування прозорого ланцюга постачання було створено програмне забезпечення Local HUB, яке є порталом зі звітами по стану пакетів даних (повідомлень) зі статистикою по відвантаженню та поверненню від партнерів British Americam Tobaco Ukraine всередині ланцюга постачання. Повідомлення формується з переліку ідентифікаторів продукції в якості процесного пакету при відвантаженні з точки продажу або повернення в точку продажу.

Задачі ПЗ Local HUB:

  1. Приймати пакети даних. Прийом даних, що передають дистрибутори табачних виробів. Є два види повідомлень який приймає HUB – звіти по відвантаженню та поверненню. 
  2. Валідувати. Валідація даних – перевірка всіх полів отриманого повідомлення, виявлення винятків (exceptions). В повідомленні є SN блока сигарет, кому (SoldTo) та ким (Destination) відвантажено. Відбувається валідація повідомлень, а саме, полів в контексті null (не заповнено) та в контексті довжини поля і використаних символів. Або, наприклад, валідація SN на їх дубль, якщо отриманий SN дублюється в SAP OER, то на веб-інтерфейсі отримаємо exception.
  3. Зберігати. Зберігати всі вхідні повідомлення в Azure SQL упродовж 180 діб з дати отримання, потім видалити. 
  4. Передати дані в систему клієнта SAP OER;
  5. Показати статистику валідності отриманих повідомлень, кількість коректних даних та помилок на веб-інтерфейсі.

Складається з наступних функціональних модулів:

1)   Сервіс отримання повідомлень:

  • Програма-сервіс приймає повідомлення, що мають відповідну структуру пакетів даних та записуються в сховище програми Вузол диспетчерування даних;
  • Сервіс передає телеметрію в модуль AppInsights середовища Azure для здійснення функцій діагностики IT-адміністратора.

2)   Сервіс відправки повідомлень:

  • Програма-сервіс, що формує чергу та передає повідомлення із сховища повідомлень Вузол диспетчерування даних.
  • Повідомлення, що не доставлено через технічну неможливість доставки, формують чергу;
  • Сервіс передає телеметрію в модуль AppInsights середовища Azure для здійснення функцій діагностики IT-адміністратора.

3)   Сервіс діагностики IT-адміністратора.

4)   Портал бізнес-адміністратора:

  • Додаток Single Page Application, що забезпечує веб-інтерфейс для бізнес-адміністратора з метою внесення налаштувань та моніторингу поточного стану сервісів.

Ефект від впровадження

Завдяки впровадженню ПЗ було забезпечено передачу коректних даних від партнерів British Americam Tobaco всередині ланцюга постачання до системи SAP. Повідомлення, що надходять до Local HUB валідуються і на веб-інтерфейсі відображається статистика. Створене рішення допомогло адміністратору BAT відслідковувати якість даних, що передаються до SAP OER по статистиці сканування, а виявлені помилки передати дистрибутору для внесення змін у систему (виправити дані).

Головні функції:

  • валідація даних, що надходять у портал від дистрибуторів;
  • миттєва реакція на відсутність даних від дистрибутора по скануванню;
  • передача даних адміністратором  про наявні помилки дистрибутору. Адміністратор працює зі статистикою та email-розсилками для повідомлення про невалідні дані.

Реалізовані проєкти

Пришвидшує роботу охорони, знижує вплив “людського фактору” на процеси, допомагає уникати помилок у внесенні даних та автоматизує логістичні процеси.

Спеціалізоване програмне забезпечення для підприємств з вирощування, зберігання та пакування продукції садівництва, ягідних полів, горіхів, грибів тощо, яке повністю охоплює весь комплекс задач з обліку сировини й готової продукції та управління сезонними робітниками.

Впровадження ПЗ, яке надасть інформацію про реальний об’єм виробничих залишків, що дозволить точно оцінити вартість виготовленої продукції та коректно скласти фінансову звітність про роботу підприємства в цілому.

Впровадження системи SAP EWM, реалізація єдиних стандартів з маркування палет з готовою продукцією, автоматизація процесу нанесення та синхронізація даних з SAP EWM.

Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактора» було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення, редагування та відстежування статусів експрес накладних.

Сайт використовує Cookies для покращення Вашого клієнтського досвіду. Продовжуючи використовувати Сайт Ви погоджуєтесь з їх використанням. Для отримання детальної інформації про Cookies ознайомтеся з Політикою конфіденційності.

Даю згоду