dunapack-packaging-case

WasteTracker (відслідковування виробничих залишків)

Промисловість
MySQL Oracle

Клієнт

Завдання

На підприємстві відсутня система комплексного обліку сировини та готових виробів. В процесі виготовлення кінцевої гофрокартонної продукції утворюється велика кількість залишків, які мають цінність, але ніяким чином не фіксуються їх об’єм, тим паче кількість залишків при виготовленні кожного окремого виду продукції. Окрім цього відсутність інформації про реальний об’єм виробничих залишків не дозволяє точно оцінити вартість виготовленої продукції та заважає коректно скласти фінансову звітність про роботу підприємства в цілому. Необхідно розробити та впровадити автоматичне комплексне рішення, яке зробить видимою інформацію про залишки та збиратиме аналітичну інформацію про них.

Рішення

Для автоматизації обліку виробничих залишків при виробництві кінцевої продукції було впроваджено програмно-апаратний комплекс, який складається зі спеціалізованого програмного забезпечення, RFID – зчитувача, RFID – міток, вагової платформи, бази даних MS SQL. Концепція автоматизованого рішення базується на створенні програми для стаціонарного ПК, який забезпечує роботу з вагами, RFID – зчитувачем, базою даних.

Принцип роботи рішення:

  1. При виготовленні продукції залишки завантажуються на візок з RFID – мітками та переміщуються на вагову платформу, на якій встановлений RFID – зчитувач.
  2. Візок зважується, а завдяки зчитувачу та міткам виконується автоматичне занесення до бази даних MS SQL: яка вага цих залишків, яким працівником вони були переміщені та з якого саме виробництва.
  3. З бази даних MS SQL інформація заноситься до системи управління підприємством.

Основні компоненти програмно – апаратного рішення:

Програмне забезпечення WasteTracker для ОС Windows

Спеціально розроблене для цього завдання програмне забезпечення, яке відіграє ключову роль в обліку виробничих залишків, забезпечує обробку та передачу інформації з обладнання до БД та виконує наступні додаткові функції:

  • автоматична обробка візків з мітками (зчитування, зважування, відправка даних);
  • ручна обробка кожного з параметрів (номер візка, вага) на випадок виходу з ладу відповідного вузла;
  • повністю ручна обробка і внесення до БД інформації з вибором продукції на візках без міток.
База даних MS SQL:

Додаток на ПК має пряме підключення до бази (дата провайдер Microsoft). База даних служить як сховище довідників продукції, візків, в неї записуються результати зважування.

RFID – зчитувач та RFID – мітки:

Зчитувач служить для автоматичного зчитування ідентифікаторів транспортних візків. Кожен з них оснащується двома мітками (праворуч і ліворуч). У мітці передбачені отвори для кріплення до рами візка, використовуються гвинти М3 / М4. Зчитувач Nordic ID серії S1 з вбудованою антеною оснащений захисним боксом з кріпленням VESA 80 для можливості регулювання кута випромінювання і додатковим захистом від ударів та пилу.

Вагова платформа:

Вагова платформа виробництва AXIS підключається до ПК через інтерфейс RS232. Взаємодія з базою даних організована через спеціалізоване ПЗ від Sytecs WasteTracker.

 

Ефект від впровадження

На підприємстві було впроваджено автоматичну систему комплексного обліку залишків при виготовленні кінцевої продукції, яка фіксує їх об’єм, з виробництва якої партії продукції та який працівник зареєстрував. Програмно-апаратне рішення забезпечило прозорість інформації про реальні витрати сировини при виготовленні кожної партії кінцевої гофрокартонної продукції та дозволило оцінити фактичні витрати на виготовлення товарів для замовників. Впровадження RFID технології зробило процес обліку автоматичним та точним, що значно прискорило процес та нівелювало «людський фактор», оскільки до впровадження рішення облік проводився співробітниками вручну.

Реалізовані проєкти

ПЗ Local HUB для функціонування прозорого ланцюга постачання, яке є порталом зі звітами по стану пакетів даних (повідомлень) зі статистикою по відвантаженню та поверненню від партнерів BAT Ukraine.

Пришвидшує роботу охорони, знижує вплив “людського фактору” на процеси, допомагає уникати помилок у внесенні даних та автоматизує логістичні процеси.

Спеціалізоване програмне забезпечення для підприємств з вирощування, зберігання та пакування продукції садівництва, ягідних полів, горіхів, грибів тощо, яке повністю охоплює весь комплекс задач з обліку сировини й готової продукції та управління сезонними робітниками.

Впровадження системи SAP EWM, реалізація єдиних стандартів з маркування палет з готовою продукцією, автоматизація процесу нанесення та синхронізація даних з SAP EWM.

Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактора» було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення, редагування та відстежування статусів експрес накладних.

Сайт використовує Cookies для покращення Вашого клієнтського досвіду. Продовжуючи використовувати Сайт Ви погоджуєтесь з їх використанням. Для отримання детальної інформації про Cookies ознайомтеся з Політикою конфіденційності.

Даю згоду