ab-in-bev-ukraine-case

ST-Link – впровадження єдиних стандартів маркування

Промисловість
SAP

Клієнт

Завдання

Впровадження системи SAP EWM, реалізація єдиних стандартів з маркування палет з готовою продукцією, автоматизація процесу нанесення та синхронізація даних з SAP EWM. Метою впровадження було об’єднання трьох найбільших виробництв під єдину структуру управління складською логістикою. Раніше це відбувалося на кожному заводі індивідуальними силами співробітників виробництв.

Рішення

Для реалізації такого завдання компанією Сайтекс був розроблений і впроваджений програмно-апаратний комлекс (ПАК).

Для автоматизації процесу нанесення паспорту з унікальним маркуванням на запаковану палету на пакувальній лінії було впроваджено обладнання:
– автоматичні аплікатори – етикетувальники з друкуючими модулями;
– контролер роботи аплікатора – етикетувальника з дисплеєм оператора;
– автоматичний сканер – верифікатор.

Програмне забезпечення ST-Link

Для забезпечення точної взаємодії поставленого обладнання з існуючою виробничою інфраструктурою було розроблено спеціалізований контролер з програмним забезпеченням ST-Link, яке виконує роль універсальної програмної шини, що зв’язує різні технологічні та бізнес-процеси в єдину логічно завершену систему, забезпечуючи при цьому управління апаратною частиною через інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс оператора.

ПЗ включає:
– модуль обміну даними з SAP EWM;
– модуль обміну сигналами з виробничою лінією;
– модуль управління сканером-верифікатором та відправка звітів до SAP EWM;
– інтерфейс оператора для контролера.

Схема взаємодії програмної частини рішення з WMS – системою:

Цикл руху палети наступний:

– Палета по роликовому конвеєрі виходить з палетайзера і надходить на автоматичний палетообмотувач.

– Після процесу упаковки палети в стрейч – плівку, палета надходить на поворотний стіл.

– Після палетообмотувача на поворотному столі або прямій ділянці пакувальної лінії встановлено автоматичний аплікатор – етикетувальник. Дане місце для розміщення обладнання не порушує технологічний процес упаковки та має відкритий зручний доступ до обладнання. Поряд з аплікатором встановлено контролер.

Таким чином автоматичне нанесення паспортів організовано відразу після палетообмотувача на фінальній стадії процесу пакування.

Ефект від впровадження

Три заводи об’єднано в одну систему управління складською логістикою SAP EWM та уніфіковано стандарти маркування малет з готовою продукцією, реалізовано автоматичне внесення даних про палети до SAP EWM. Таким чином стало можливим повноцінне відслідковування ланцюга постачання готової продукції.

Схема роботи рішення має наступний вигляд:

1. У системі SAP EWM формується завдання на друк, в якому міститься інформація про поставку й унікальні номери палет.
2. Ці дані передаються на аплікатор – етикетувальник у форматі .xml.
3. На аплікаторі – етикетувальникові виконується приймання і підтвердження переданого файлу.
4. На принтері формується список завдань на друк паспортів палет з унікальними номерами.
5. При проходженні палети через аплікатор виконується нанесення паспорта на палету.
6. Після нанесення паспорта палет на палету аплікатор виконує відправку підтвердження про нанесення паспорта на палету в .xml форматі.
7. Також після нанесення сканер виконує контрольне зчитування штрихкоду на зчитуваність. У разі, якщо штрихкод не зчитується – на аплікатор передається повідомлення про помилку. При цьому друк зупиняється.

Реалізовані проєкти

ПЗ Local HUB для функціонування прозорого ланцюга постачання, яке є порталом зі звітами по стану пакетів даних (повідомлень) зі статистикою по відвантаженню та поверненню від партнерів BAT Ukraine.

Пришвидшує роботу охорони, знижує вплив “людського фактору” на процеси, допомагає уникати помилок у внесенні даних та автоматизує логістичні процеси.

Спеціалізоване програмне забезпечення для підприємств з вирощування, зберігання та пакування продукції садівництва, ягідних полів, горіхів, грибів тощо, яке повністю охоплює весь комплекс задач з обліку сировини й готової продукції та управління сезонними робітниками.

Впровадження ПЗ, яке надасть інформацію про реальний об’єм виробничих залишків, що дозволить точно оцінити вартість виготовленої продукції та коректно скласти фінансову звітність про роботу підприємства в цілому.

Для оптимізації робочого часу, виділеного для оформлення ТТН та для нівелювання «людського фактора» було розроблено програмне забезпечення E-Commerce Connector, яке автоматизувало створення, редагування та відстежування статусів експрес накладних.

Сайт використовує Cookies для покращення Вашого клієнтського досвіду. Продовжуючи використовувати Сайт Ви погоджуєтесь з їх використанням. Для отримання детальної інформації про Cookies ознайомтеся з Політикою конфіденційності.

Даю згоду